ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В КАРИЕРЕН ФОРУМ
15 – 16 ноември 2024 г.
I. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
(1) Заявяване на участие се извършва с подписването на заявката за участие и се приема за валидно след внасянето на авансовата сума за запазване на изложбения щанд;
(2) Изборът на места става по реда на заявките;
(3) Цените, посочени в заявката договор, са в лева и се отнасят за двудневния период на форума.
(4) Изложителят в деня на настаняване се регистрира на територията на изложението във временния офис на Организатора и получава необходимите материали за участие в изложението;
(5) Всеки участник ползва заявения и платен щанд и предварително заявеното и платено оборудване;
(6) Всеки участник има право да ползва допълнителна площ срещу заплащане и при техническа възможност от страна на Организатора;
(7) Ползване на площ извън заявения щанд се заплаща в двоен размер и се разрешава след предварително уточняване с организаторите;
(8) Не се разрешава преотстъпването /преотдаване/ на изложбена площ от регистриран изложител на друга фирма;
(9) Отказ от участие се приема в писмен вид до 40-ия ден преди започване на форума, като се удържа неустойка в размер на 30 % от сумата по договор. След този срок не се възстановяват никакви суми, независимо от причините.
II. ЦЕНИ, СРОКОВЕ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
(1) Цените, посочени в договора, се отнасят за целия изложбен период и включват: стойността на избрания щанд, проектиране на изложбената площ, монтаж и демонтаж на конструкция, общо осветление на залата, нощна охрана, почистване, съпътстваща реклама на изложението и информационно обслужване;
(2) Договорът влиза в сила и се запазва място в залата при плащане на аванс.
(3) Срок за плащане на 100% от сумата – 10 ноември 2024 г.
(4) При неиздължаване на сумите в посочените срокове, договорът се прекратява автоматично.
(5) Услуги, заявени през времетраенето на изложбата, се изпълняват след заплащането на тяхната стойност;
(6) Дължимите суми се плащат в брой на адрес: Офис – София, ул. Вихрен 45А, офис 3 или по банков път: Прокредит Банк ЕАД, IBAN: BG16PRCB92301049184213, BIC: PRCBBGSF. Основание за плащане: За Кариерен форум - София
III. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИЗЛОЖБЕНАТА КОНСТРУКЦИЯ и ИЗЛОЖБЕНАТА ЗАЛА
(1) Оборудване за изложбените щандове се поръчва до 10 ноември 2024 г;
(2) Оборудване, поръчано след тази дата или на самото изложение, се заплаща с 20% увеличение, като организаторът изпълнява поръчката само при техническа възможност;
(3) Архитектурни проекти от чужди строители се представят на Бизнес център – България ЕООД за съгласуване не по-късно от 30 дни преди началото на изложението. Максимално допустима височина на щанд е 2,5 м;
(4) Не се разрешава при използването и изграждането на изложбените щандове:
а) Да се нарушава общият вид и цялостност на конструкцията, монтаж и демонтаж на отделни нейни елементи, да се извършват пробивни и заваръчни действия по конструкцията; б) Повреди и липси се заплащат в двоен размер от цената на конструкцията. Нанесените имуществени вреди се таксуват по пазарни цени към момента на причиняването им и се отразяват с констативен протокол в окончателната сума за плащане, за сметка на изложителя; в) Да се използват носещите конструкции на изложбената зала за окачване на конструктивни елементи от щанда. г) Да се извършват действия, които да водят до повреди на стените на залите и на техните конструктивни елементи; ескалаторите, асансьорите, подовите настилки, таваните; д) Да се монтират нерегламентирани от организаторите допълнителни прожектори и други осветителни тела и електроуреди; е) Да се използват леснозапалими или вредни за здравето на хората материали; ж) Да се окачват рекламни хоругви, транспаранти, плакати и фирмени знамена по носещите конструкции в залите, без това да се съгласува предварително с Организатора на изложението; з) Конструкцията и щандовете се предават след изложението на Организатора във вида, в който са получени в деня на настаняването;
IV. СПАЗВАНЕ НА ПРОТИВОПОЖАРНАТА И АВАРИЙНА БЕЗОПАСНОСТ
(1) Не се разрешава: а) тютюнопушенето на територията на залата; б) Включването на допълнителни ел. консуматори с изключение на предварително заявените; в) Внасянето на леснозапалими и взривни материали и използването на открит огън; г) Излизането извън рамките на щанда и по пътеките между изградените изложбени щандове със столове, маси, витрини, щендери, манекени и др. допълнителни уреди;
(2) Изложителят е длъжен да изнася амбалажа до определените места след аранжиране на щандовете и след зареждане със стока по време на изложението.
V. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ВЪТРЕШЕН РЕД. ОРГАНИЗАЦИЯ
(1) НАСТАНЯВАНЕ НА ФИРМИТЕ-УЧАСТНИЦИ – 15 ноември 2024 г., от 9:00 до 11:00 ч.
(2) Участниците самостоятелно транспортират до щандовете продукцията си и аранжират експонатите си. Организаторът предоставя колички за настаняване и освобождаване на щандовете - по реда на поискване;
(3) ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ЩАНДОВЕТЕ – 16 ноември 16,30 – 18,30 ч.
(4) Не се допуска изнасяне на мостри и експонати от щандовете, както и демонтаж на щандове преди официалното закриване на изложението. При нарушения се заплаща глоба от 120 евро;
(5) Работното време на изложението за изложители е от 09.30 до 18.00 часа;
(6) Не се допуска оставане на щандовете след приключване на работното време;
(7) Организаторите осигуряват нощна охрана на 15 ноември 2024 г. в часовете от 20,00 до 9,30 ч.
(8) Организаторът си запазва правото да променя условията по т. 1-7, като своевременно уведомява Изложителя за това в писмен (настанително писмо) или в устен вид - при настъпили форсмажорни и независещи от Организатора обстоятелства.
(9) През работното време изложителите сами носят отговорност за охраната на щандовете и експонатите си, както и в дните на настаняване и освобождаване;
(10) Фирми, желаещи да ползват индивидуална реклама на територията на изложението - аудио или визуална, трябва предварително да уведомят организаторите, като услугата се заплаща допълнително и се изпълнява при техническа възможност;
(11) Организаторът препоръчва на Изложителя, за да гарантира интересите си, да застрахова имуществото си срещу съответните рискове;
(12) При възникнали организационни проблеми Изложителят трябва да уведоми своевременно Организатора.
(13) Организаторът не носи отговорност, ако изложителят не е уредил правата си съгласно Закона за авторското право, Закона за марките, географските обозначения, Търговския закон и действащата нормативна уредба на страната и произтичащите неблагоприятни последици.
VI. ФОРС МАЖОР И НЕПРЕДВИДЕНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
(1) Проявата може да бъде отложена или отменена по причини на форсмажор и непредвидими обстоятелства, като ИЗЛОЖИТЕЛЯТ няма право на обезщетение.
(2) Организаторът не носи отговорност, ако изложението не се проведе при форсмажорни обстоятелства – земетресение, пожар, природни бедствия, бомбени и терористични заплахи и суми не се възстановяват;
(3) Ако проявата прекъсне след като вече е открита, поради причини, независещи от Бизнес център – България ЕООД, ИЗЛОЖИТЕЛЯТ не може да анулира участието си или да търси обезщетение. Същото се отнася и когато Бизнес център – България ЕООД, поради причини, независещи от него или форсмажорни обстоятелства, е принуден да затвори или освободи някои части от изложбената площ временно или за по-дълъг период.
VII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ
С подписването на настоящия договор, Изложителят дава своето съгласие на Организатора да събира, обработва и предоставя пред институции и трети лица предоставените му лични данни за целите на изпълнение на настоящият договор и изискванията на действащото законодателство за период от 5 /пет/ години след изтичането му. Изложителят има право на достъп до предоставените лични данни, като се задължава при промяна да ни уведоми незабаавно, както и ние се задължаваме да я отразим.
VIII. ОТМЯНА НА СЪБИТИЕТО
(1) Когато за определено събитие са регистрирани по-малко от предварително обявения на сайта минимален брой изложители, Бизнес център – България ЕООД може да пренасрочи или отмени провеждането на дадено събитие, като уведоми за това записалите се изложители поне 15 дни по-рано.
(2) При отмяна/промяна на датата на събитието Организаторът посочва на сайта на събитието информация за това във възможно най-ранен срок и я изпраща и на адресите на регистрираните вече участници. В случай на отмяна/промяна на датата на събитието, независимо от причините, Организаторът не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи от участника/изложителя или трети лица, настъпили вследствие на тази отмяна/промяна.
(3) ОТКАЗ от участие се приема до 30-дни преди събитието в писмен вид като се възстановяват 100% от внесените суми. След този срок внесени суми се задържат за организационни нужди.
Организаторът има право да извършва промени в Общите условия за участие, за което своевременно уведомява Изложителя.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УЕБСАЙТА https://karierenforum.eu
I. ПРЕДМЕТ
Чл. 1. (1) Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между Кариерен, ЕИК 040152247 (наричано за краткост „Доставчик“) и Посетителите на уеб-сайта https://karierenforum.eu(наричани за краткост „Посетителите“).
(2) Чрез достъпа и зареждането на Сайта, Посетителите се съгласяват да бъдат обвързани от настоящите Общи условия и всички последващи промени в тях, като се задължават да ги спазват.
II. ДАННИ ЗА ТИТУЛЯРА НА САЙТА
Чл. 2. (1) Информация относно Кариерен форум:
Наименование: Кариерен форум
ЕИК: 040152247
Седалище и адрес на управление: София, ул. Маестро Михаил Милков 6
Данни за кореспонденция: гр. София, ул. Маестро Михаил Милков 6
Адрес: София, ул. Маестро Михаил Милков 6
тел.: 0885033060
Чл. 3. Сайтът karierenforum.eu предоставя на Посетителите информация относно дейността, услугите и цените на Доставчика, както и достъп до публикуваните новини и материали, възможност за публикуване на мнения и коментари, преглед на каченото съдържание и всякакви действия, които са необходими за пълноценното използване на Сайта по неговото предназначение.
III. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
Чл. 4. (1) Всички публикации в Сайта са изключителна интелектуална собственост на Доставчика и са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните му права, като те не могат да бъдат използвани по какъвто и да било начин без предварителното писмено съгласие на Доставчика.
(2) Изображенията в Сайта, както и другите визуални елементи, представляващи интелектуална собственост на Доставчика не могат да бъдат използвани и възпроизвеждани по какъвто и да било начин от трети лица без неговото предварително писмено съгласие.
(3) Всяко нерегламентирано използване на материалите, публикувани в Сайта, без разрешение на Доставчика, представлява нарушение, за което нарушителят носи гражданска, административно-наказателна и наказателна отговорност в съответствие с действащото българско законодателство.
Чл. 5. (1) Доставчикът не разрешава използването по какъвто и да било начин на съдържанието на Сайта чрез визуализация на всички или част от материалите, публикувани в него, в друг сайт.
(2) Препращането към материали в Сайта от други сайтове е допустимо, ако е извършено в съответствие с добрите нрави и търговска практика и ако с препращането и начините на представяне на препратката не възниква съмнение относно авторството на Доставчика върху материалите, така че Посетителите не биват въвеждани в заблуждение.
IV. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 6. (1) Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Посетителите съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни, изискванията на европейското и българското законодателство, както и Политиката за защита на личните данни, обявена на сайта й в Интернет.
(2) Доставчикът не изпраща идентифицираща информация на трети лица, като техническа информация и информация за ползването на Сайта от Ползвателите се обработва от дружеството, поддържащо платформата, на която е поставен Сайта при спазване на изискванията за защита на личните данни и информационна сигурност.
(3) Доставчикът събира и обработва данни за „бисквитки“ съгласно своята Политика, с която Посетителите се запознават при зареждането на Сайта.
V. ИЗМЕНЕНИЕ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл. 7. (1) Настоящите Общи условия могат да бъдат изменяни от Доставчика по всяко време, като своевременно на Сайта се публикуват изменените Общи условия, заедно със съобщение до Посетителите за извършените промени.
(2) Измененията в настоящите общи условия имат действие за всички Посетители от момента на обявяването им на Сайта.
VI. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА
Чл. 8. (1) Доставчикът предоставя достъп до съдържанието на Сайта такова каквото е и не гарантира, че насоките в материалите в Сайта водят до целените от Посетителите резултати.
(2) Доставчикът не носи отговорност за вреди и пропуснати ползи на Посетителите причинени от съдържащи се в публикуваните на Сайта материали.
(3) Доставчикът не носи отговорност за вреди, причинени от Посетителите на третите лица вследствие използването на Сайта и съдържащите се в него материали.
VII. ДРУГИ РАЗПОРЕДБИ
Чл. 9. Посетителите на Сайта се задължават да спазват етичните норми и да не нарушават репутацията на Доставчика при използването на Сайта и съдържащите се в него материали.
Чл. 10. За неуредените в тези общи условия въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
Чл. 11. Настоящите общи условия влизат в сила за всички Посетители на Сайта считано от 11.04.2023 г.